Klacht Deen Supermarkten: Schandelijke hoe de boemenjuf reageert

MarianneD

Ik kom altijd bij Deen en dan zeker voor mijn bloemen. Die ik altijd makkelijk koop, want ik hou van bloemen en koop ze iedere week.Kijk ook niet naar de prijs,maar een ieder vind het leuk als er een aanbieding is,vooral bloemen die jij mooi vindt. Net kwam ik er en de amarillo's die ik altijd koop waren in de aanbieding.Ik koop ze al weken voor E 6,50 en nu stond in de emmer het bordje E 3,50.Ik heb dat bord er niet ingedaan, ik neem aan de winkeljuffrouw.En daar gaat het nu over, die winkeljuf of gewoon een bitch, hoe ik haar ook noemde.Want ik had de bloemen al klaar gelegd.Ging de winkel nog even in voor boodschappen, ze lagen er nog,ze had schijnbaar nog geen tijd gehad ze in te pakken.Maar maakt niet uit.Een ander meisje ging mij helpen.Die overigens wel netjes was. Maar de bitch, die waarschijnlijk vandaag de leiding had, want ik ken haar niet?Ik word meestal geholpen door een super aardige Marokkaanse mevrouw en ik ben nooit lastig.Maar als je E 6,50 moet afrekenen en er staat in de emmer E 3,50.Is bij mij niet iets fout.Maar dat bord staat gewoon in de verkeerde emmer.Laat ik nu al heel lang zakenvrouw zijn en het nog steeds zijn.Maar ik praat niet zo tegen mijn klanten zoals deze bitch doet.Anders noem ik haar niet zo, ook in de winkel.Want ze zou ook heel rustig kunnen zeggen.Oh, sorry mevrouw, dat hebben wij niet goed gedaan.Nee,met zo een ordinaire schreeuwstem, DAT IS VAN DE ROZEN!!! Daar kon je mee doen.Ik was niet uit op die E 3,50 want ik heb gewoon E 6,50 betaald.Maar diende dat kreng wel van repliek.De manager stond "waarschijnlijk"achter mij.Want toen ik later belde was hij degene die erbij was,"volgens hem", maar hij was er niet vanaf het begin,wat ik hem ook even vertelde,toen ik hem zojuist belde en ook hij nog even dacht dat hij met zijn moeder sprak,En ben je de manager,dan probeer je zeker als manager goede indruk van deze aanvaring te krijgen, in de winkel.En niet zomaar iets zwammen, alsof ik ordinair zou zijn.Nee, ik diende ordi gewoon van repliek.Ook zojuist klantenservice gebeld en ik heb alles opgenomen op band. Mogen zich diep schamen en nog 1 voet in die winkel zetten,never again. Zo wij zeker in het leven staan Never Again.En laat dat een nadenkertje zijn.Maar wel van één die echt weet hoe zij keurig met klanten dient om te gaan en ze niet als vuil behandelt.Omdat zij een fout maken,niet ik.Overigens het meisje wat mij hielp was super keurig.De rest bitchie en de manager, geef mijn portie maar aan fikkie.Mevr.M.Deegen

Dat mogen ze zelf uitzoeken. Ik wil niets meer met ze te maken hebben.Als ik voor schoft word uitgemaakt.Terwijl het andersom is!!!

Wij vinden dat Deen Supermarkten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?