Klacht Deezer.nl: Steeds opnieuw downloaden van al mijn albums als het afspelen niet werkt (vanaf sd-kaart?)

len666

Op een smartphone past maar weinig muziek natuurlijk dus heb ik een sd-kaart aangeschaft en geplaatst. Ik moest de opslag veranderen naar de sd-kaart. Dat heb ik gedaan. Jammer dat dan de gedownloade albums niet meegaan. Dus: opnieuw downloaden, nu op de geheugenkaart.
Opnieuw allemaal albums gedownload en luisteren maar.....Nee dus, ik kreeg een draaiend wieltje en er speelde helemaal niks.
Op naar hulp. Er werd geadviseerd de app opnieuw te installeren. Prima, gedaan. Resultaat: alle gedownloade albums wéér weg!
Kan dit niet anders???

Verder is er bij de sportschool gewoon wifi, maar online deezer gebruiken gaat daar niet. Vandaar mijn download-acties.
Ook offline had ik wat problemen. De app reageerde heel traag toen ik hem laatst voor het eerst gebruikte.

Dan hebben we ook nog de app op de tv. En die werkt heel vaak niet. Vaker wel dan niet moet ik een aantal keer "exit" en weer terug voor de app eindelijk start.

Ik ben nog niet tevreden over Deezer......

Betere ondersteuning. Zowel van de app zelf op de smart tv als hulp bij problemen.
Heb me rot gezocht naar hulp. Eigenlijk niks nuttigs gevonden.
Geen verloren downloads bij herstellingen.

Wij vinden dat Deezer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Deezer.nl?