Klacht Defam: Stugge klantonvriendelijke houding, niet oplossingsgericht denken, slechte behandeling

Klachtnummer
# 77317
Gebruiker
sanne123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte dame, heer,
Ik heb een lening bij Defam. Het maandbedrag werd van 127,= in de afgelopen jaren, m.i.v. 1 januari 2014 ineens verhoogd naar 600 per maand. Ik heb herhaaldelijk verzocht aan Defam of het bedrag verlaagd zou kunnen worden naar bijvoorbeeld 300. Dit bleek niet mogelijk. In mei 2014 heb ik, omdat de dreigende taal van faillissement vanuit Defam, heel grof werd, mijn levensverzekering afgekocht bij NN, en dit bedrag gestort op de rekening van Defam. Van februari t/m juli is betaald aan rente en aflossing door mij een bedrag van € 7.082 (dit is bijna de aflossing van 12 maanden!) Uitgaande van februari t/m aug, dat zijn 7 maanden, met een betaling van 7 x 600 per maand is dit € 4.200. Met andere woorden: IK LOOP ruim € 3.000 voor op de jaabetaling. Naar aanleiding van dit verhaal, en het feit dat ik voor loop met betalen, heb ik Defam verzocht of het maandbedrag alsnog naar 300 kan. Vanuit Defam komt GEEN enkele reactie op mij verzoeken en mijn betalingen!

De oplossing

Mijn verzoeken aan Defam:
- behandelen als mens
- inzien dat verhoging van 127 naar 600 niet normaal is, en er dan wel betalingsproblemen moeten komen
- antwoord geven op gewone nette verzoeken die ik doe, ipv totaal negeren en maar dreigen.
- het feit dat ik nu door storting voorloop met betaling aan mij bevestigen, tenslotte... Defam heeft er ook voordeel bij, de aflossing duurt nog langer, dus ze vangen meer rente.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Defam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties