Klacht Defitshop.nl: Bestelling niet gekregen terwijl wel voorradig. Web winkel niet bereikbaar

Bibi

27 mei 2020 playstation 4 van 329 euro besteld voor mijn zoontje zijn verjaardag. Stond bij voorradig en voor 11.59u besteld volgende dag in huis.
Besteld en betaald. Maar kreeg geen bevestigingsmai. Keek op de site onder het ordernummer die ik had gekregen in het betaaldscherm en bestelling stond nog steeds in behandeling. De volgende dag nog geen mail. Dus wilde contact opnemen maar het bedrijf was op geen enkele manier bereikbaar. Uiteindelijk na veel zoeken het goede email adres gevonden maar geen reactie. Toen kwam ik op een site waar dus heel veel mensen gedupeerd zijn door deze web winkel. Heb het bij de afd fraude van mijn bank gemeld, en over 3 dagen kan ik aangifte bij de politie doen.

Ik wil of de playstation 4 waarvoor ik betaald heb of ik wil de 329 euro terug.
Ik ben een alleenstaande moeder die net als ieder ander keihard moet werken voor haar geld. En het ergste vind ik nog dat ik mijn zoontje moet teleurstellen omdat ik niet nog even zo een andere playstation4 ergens anders kan kopen.

Dat ik of de playstation krijg waarvoor ik betaald heb of de 329 euro terug.
Zo ga je gewoon niet met mensen om

Bijlagen

Wij vinden dat Defitshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Bibi
    Als ik nu op de site de bestelstatus controleer dan bestaat mijn ordernummer niet en spontaan zijn alle gameconsoles waaronder playstation, nintendo switch eraf. Dus voor iedereen pas op ze verwijderen gewoon artikelen van de site en je bestelnummer
    Bibi
    Nog steeds geen reactie van de defitshop
    En elke dag komen er meer gedupeerde bij. Heb zelfs al aangifte gedaan bij de politie. Net als zoveel anderen.

Maar we krijgen overal het gevoel dat er niks aan gedaan wordt. Deze mensen kunnen maar hun gang blijven gaan. Ik vind het gewoon ronduit schandalig. Mensen worden voor honderden euro's opgelicht voor bestelde producten die nooit geleverd worden. En doordat er niet veel aan gedaan wordt door politie, klachtensites, en banken vinden ze het alsnog raar dat mensen zelf acties gaan ondernemen.

Ook een klacht indienen over Defitshop.nl?