Klacht Defitshop.nl: Geen communicatie met de verkoper mogelijk, reageert niet.

Klachtnummer
# 446791
Gebruiker
J. Kwakman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

18 mei een PS4 besteld en euro betaald via Ideal. (onvanger is "DFSHOP GUUS") Daarna geen enkele communicatie ontvangen. Geen bevestiging, niets.
Diezelfde dag heb ik een mail gestuurd omdat het door mij betaalde bedrag niet klopte. (ik heb 40 euro teveel betaald)
Geen antwoord.
Ik wil graag antwoord op mijn mails.
Ik ben bang dat er niet geleverd gaat worden, het liefst ontvang ik mijn geld terug maar ik kan ze niet bereiken.

De oplossing

Mail beantwoorden, produkt leveren, of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Defitshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    J. Kwakman
    Datum
    Nog steeds geen antwoord van wie dan ook.
    Hoezo is "defitshop.nl" actief op klachtenkompas zoals beweerd wordt?
  2. Auteur
    J. Kwakman
    Datum
    Ik heb ook aangifte gedaan bij de politie. Kan vrij makkelijk online.
    Waarschijnlijk gaat dat ook niet veel helpen, maar beter dan niets doen.

Ook een klacht indienen over Defitshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen