Klacht Defitshop.nl: opgelicht

Klachtnummer
# 447561
Gebruiker
Trampoline Def
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 17 mei 2020 een trampoline voor € 149,95 besteld en betaald en nog niet ontvangen. Ik probeer telefonisch en via de mail contact met hun te krijgen, maar geen enkele reactie. Als ik probeer in te loggen op de site word mijn email niet herkend. Ik ben bang dat er gewoon niets geleverd word.

De oplossing

Ik wil mijn trampoline hebben of mijn geld terug. Ik heb geen factuur ontvangen alleen een mail met het bericht dat mijn bestelling ontvangen is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Defitshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Trampoline Def
    Datum
    Ik heb nogsteeds niets vernomen

Ook een klacht indienen over Defitshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen