Klacht Defitshop.nl: Trampoline besteld en geld overgemaakt, geen reactie gekregen

Klachtnummer
# 447032
Gebruiker
Mirjo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

21 mei j.l. betaling van €149,95 gedaan van een trampoline aan DE21 7001 1110 6022 3298 53 geen bevestigingsmail, geen track en trace, niets. Kan geen contact opnemen. Website niet meer te traceren. Mail gestuurd 2x wordt niet op gereageerd. Graag reactie anders gaat deze klacht naar Radar en zet ik mijn Rechtsbijstandverzekering erop. Ik wil een reactie wanneer de trampoline komt of mijn geld terug.
Mvg,
Miriam

De oplossing

Leveren en contact opnemen met mij of geld terug boeken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Defitshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Defitshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen