Wij vinden dat Degazonmaaier.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Degazonmaaier.nl: Robomo stopt plotseling met maaien maar rijdt wel door en maakt erg veel herrie!
Details
Klacht
Na een dure reparatie functioneert onze Robomow nog steeds niet naar behoren.De eerste reparatie vond plaats enkele maanden na aanschaf. (Opgezonden voor een software fout)
Hierna startte de maaier alleen handmatig, en de maaier draaide rondjes voor het dockingstation tot de accu leeg was. De leverancier heeft voor deze fout geen oplossing. Hierna contact gezocht met de Europese vestiging van Robomow in Duitsland, (zie conversatie) die er niets aan deed.
Met de maaier terug naar de leverancier en die adviseert het vervangen van het moederboard. Op 16-8-2019 betaalden wij hiervoor € 319,-- en we kregen een jaar garantie op de reparatie. Ook deze reparatie hielp niet echt. De maaier stopt met maaien, maar rijdt wel door. Het duurde een poos voor we dat in de gaten hadden. Vervolgens de Robomow weer ter reparatie aangeboden binnen de garantieperiode, maar er moet weer een nieuw moederboard in en daarvoor moeten we nu € 275,-- betalen. Dan zouden we binnen een jaar € 594,-- kosten hebben voor hetzelfde mankement, De leverancier wil de Robomow niet onder garantie herstellen. Dat vinden we niet redelijk. Omdat de maaier al met al maanden bij de leverancier gestaan heeft, hebben we weer een handmaaier gekocht.
De Robomow heeft het nooit goed gedaan, het was een kwestie van goede afstelling (?). We zijn een keer of 4 aan de zaak geweest, gebeld, gemaild, contact met de importeur gehad. We worden aan het lijntje gehouden / afgescheept.
De leverancier zegt dat hij het erg lastig vind maar dat hij niet onder garantie repareert.
Gewenste oplossing
De Robomow afdoende onder garantie repareren, en gaat doen waarvoor we hem voor € 1100,-- gekocht hebbenof vervangen.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.