Klacht DeGiro.nl: DeGiro geeft verkeerde instructies en weigert ontstane schade te vergoeden

Klachtnummer
# 567815
Gebruiker
S4Tim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 22-11-2021 is DeGiro gedurende een groot deel van de dag offline geweest. Er is toen een order uitgegaan voor 2 aandelen AMD voor een hoog bedrag. DeGiro heeft mij niet in staat gesteld om mijn positie te sluiten toen deze onder het aankoopbedrag kwam.

Ik heb mijn beklag gedaan bij DeGiro. Ik wou dat deze transactie ongedaan werd gemaakt en DeGiro de kosten volledig zou vergoeden. Reactie van DeGiro was toen, quote: "In veel gevallen helpt het om daarbij de gewenste positie, voor zover mogelijk, alsnog in te nemen" Dat is gedaan. De aandelen zijn toen dus met verlies verkocht en vervolgens weigert DeGiro de schade te vergoeden.

De oplossing

Óf DeGiro vergoed mijn geleden schade,
Óf DeGiro geeft mij 2 aandelen AMD voor een bedrag van €260,33 terug.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DeGiro.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen