Klacht DeGiro.nl: Verborgen kosten degiro

Willem

Degiro heeft op 31/12/2015 bij mijn rekening 'Giro Exchange Connection Fee' afgeschreven. Na contact met de klantenservice bleken dit kosten te zijn om aangesloten te zijn op markten, deze kosten stonden schijnbaar in kleine lettertjes onder hun kostenoverzicht, volgens de klantenservice ook al in 2014 (met een revisie tussendoor om ze hoger te kunnen maken). Echter, deze kosten zijn eind 2014 niet geïnd, en nu innen ze ineens de kosten van 2014 en 2015 tegelijk, zonder enige aankondiging. Ik vraag me af of dit wel kan en mag.
Ik heb gevraagd om terugstorting, en na de boodschap dat dit niet mogelijk is heb ik aangekondigd om mijn portefeuille naar een betrouwbare broker te verplaatsen, aangezien ik niet gediend ben van dit soort verborgen kosten die ook nog eens meer dan een jaar na dato zonder enige communicatie in rekening worden gebracht. Het gaat bij mij om 42,50, dit lijkt weinig maar het gaat me om het principe.

Ik wil mijn geld dat ik onterecht betaald heb, 42,50, terug.

Ook een klacht indienen over DeGiro.nl?