Opgelost door DeGiro.nl: Weet De Giro wat service is?

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 505991
Gebruiker
Broks
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Slechte reactie, geen reactie............geen service, bovenal geen duidelijkheid.

De oplossing

Gewoon het fatsoen hebben om te reageren.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Broks
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wel de Giro schuift de problemen ( zoals iedereen ) op legio zaken zoals fout in systeem, fout zit bij leverancier ) Men kan alle kanten op elk excuus is goed. Dus ben ik tevreden, nee maar het is niet anders.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DeGiro.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen