Klacht DeGiro.nl: Zorgplicht

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 380273
Gebruiker
MJLA
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al 3 dagen problemen met de koersen, ZONDER COMMUNICATIE hierover. Absurd, dat dit kan / dit gewoon gebeurt. Natuurlijk storingen kan maar communiceer dit dan. Ongetwijfeld liggen de problemen bij de toeleverancier echter dat is GEEN REDEN om klanten niet te informeren.

De oplossing

Zorgen dat dit niet meer voorkomt, mensen informeren en heel duidelijk vermelden dat als men klant wil worden dit soort problemen geregeld voorkomen.

1 reactie

  1. Auteur
    DeGiro.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Indien u niet tevreden bent betreffende onze dienstverlening staan wij u graag telefonische te woord via 020-5353496.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MJLA
Datum
Uiteindelijke oplossing
Open deur, ik kan er niets mee. Een standaard politiek correct antwoord waar men niets aan heeft.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DeGiro.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen