Klacht Degoedkoopstelaptops.nl: Opgelicht via de website

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326793
Gebruiker
Shifter
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Geen levering van Laptops en geen geld terug. Aangifte gedaan bij de politie, maar daar gaat niks uitkomen verwacht ik. Om je geld terug te krijgen zei de vrouw bij het juridisch loket is onwaarschijnlijk omdat de advocaat kosten hoger zijn dan het bedrag en je kunt deze niet vehalen op de persoon. De oplichter weet dit natuurlijk haarfijn en kan vrolijk verder gaan met de oplichtpraktijken en heel het fucking rechtsysteem slaapt vrolijk verder.

De oplossing

Direct mijn geld terug of laptops leveren

7 reacties

  1. Auteur
    Shifter
    Datum
    Nog steeds niks ontvangen. Wie weet deze week. Als de belofte wordt nagekomen
  2. Auteur
    Shifter
    Datum
    Wederom 2 loze beloftes.
  3. Auteur
    Shifter
    Datum
    Inmiddels wederom loze beloftes.. maar gisteren een mail gehad. Dat ik ze krijg, althans een vervangend model. Heb er weinig vertrouwen in
  4. Auteur
    Shifter
    Datum
    Laptopdelivery blijkt wederom de zoveelste loze belofte te maken. Uiteraard weer geen laptops ontvangen en ook geen geld terug.

    Graag deze klacht actief houden totdat ik of mijn geld terug heb of de laptops
  5. Auteur
    Shifter
    Datum
    Nog steeds geen laptops en ook geen reactie meer van de verkoper
  6. Auteur
    Shifter
    Datum
    Nog steeds niks ontvangen, jammer dat je steeds moet reageren omdat anders de klacht verloopt. Maar kan dit nog wel tor mijn pensioen volhouden of de laptops moeten komen natuurlijk
  7. Auteur
    Shifter
    Datum
    Nog niks

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Shifter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Leugens keer op keer. Uiteindelijk geen geld terug en ook geen laptops
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Degoedkoopstelaptops.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen