Klacht Degoedkoopstelaptops.nl: Opgelicht via de website

Shifter

Geen levering van Laptops en geen geld terug. Aangifte gedaan bij de politie, maar daar gaat niks uitkomen verwacht ik. Om je geld terug te krijgen zei de vrouw bij het juridisch loket is onwaarschijnlijk omdat de advocaat kosten hoger zijn dan het bedrag en je kunt deze niet vehalen op de persoon. De oplichter weet dit natuurlijk haarfijn en kan vrolijk verder gaan met de oplichtpraktijken en heel het fucking rechtsysteem slaapt vrolijk verder.

Direct mijn geld terug of laptops leveren

Shifter
    Nog steeds niks ontvangen. Wie weet deze week. Als de belofte wordt nagekomen
    Wederom 2 loze beloftes.
    Shifter
    Inmiddels wederom loze beloftes.. maar gisteren een mail gehad. Dat ik ze krijg, althans een vervangend model. Heb er weinig vertrouwen in
    Shifter
    Laptopdelivery blijkt wederom de zoveelste loze belofte te maken. Uiteraard weer geen laptops ontvangen en ook geen geld terug.

Graag deze klacht actief houden totdat ik of mijn geld terug heb of de laptops
    Shifter
    Nog steeds geen laptops en ook geen reactie meer van de verkoper
    Shifter
    Nog steeds niks ontvangen, jammer dat je steeds moet reageren omdat anders de klacht verloopt. Maar kan dit nog wel tor mijn pensioen volhouden of de laptops moeten komen natuurlijk
    Nog niks

Shifter
Leugens keer op keer. Uiteindelijk geen geld terug en ook geen laptops

Ook een klacht indienen over Degoedkoopstelaptops.nl?