Klacht DegoedkoopstevanNederland.nl: Ondeugdelijke plaatsing van de deuren van de blokhut

Anton Scheerder

Wij hadden een blokhut besteld op 15 april en die werd in mei geplaatst. Bij plaatsing was al vermeld dat de zijdeur nog niet leverbaar was en dat was ook zo. De twee voordeuren bleken niet te passen. In verband met impregneren van het hout zou dat wel bijtrekken. Op 29 juni werd de zijdeur geleverd en bleek de voordeur nog steeds niet te passen. Er werd toen een stukje van de zijkant afgezaagd en werd toen met veel passen en meten zo geplaatst dat het in ieder geval dicht kon. De zijdeur is niet geschikt voor dit type blokhut -dat nooit verteld is tijdens de koop- omdat er nu geen regenpijp meer geplaatst kan worden. De voordeuren sluiten nog steeds niet helemaal en soms kan de deur niet eens dicht. (afhankelijk van het weer) De rechter voordeur heeft geen sluitend frame waardoor ie gaat hangen en helt. Dat heeft niets met impregneren te maken wat altijd wordt aangevoerd. Een goede product wordt nu teniet gedaan door een gebrekkige montage.

Ten eerste verwachten wij als klant serieus genomen te worden en dat we professioneel te woord worden gestaan . Dat betekent dat de verantwoordelijke persoon binnen het bedrijf reageert op foto's of zelf komt kijken. (Telefonisch werd onze klacht afgedaan als komende door impregneren en er werd geen oplossing geboden. Op een volgende officiële brief kwam geen antwoord.) Vervolgens willen wij dat de deuren sluitend worden gemaakt en dat kan betekenen dat een deur vervangen moet worden dan wel dat er een steunkruis ingezet wordt om het zakken te voorkomen. Een bedrijf dat zegt te voldoen aan speciale wensen zou meer interesse moeten tonen en ook meer service moeten verlenen naar haar klanten toe. Bovendien wordt ten onrechte het keurmerk Thuiswinkel waarborg omdat het niet aan de voorwaarden voldoet. Wij verwachten daarom alsnog een snelle oplossing voor ons probleem.

Wij vinden dat DegoedkoopstevanNederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DegoedkoopstevanNederland.nl?