Klacht DeGraafschapBiljarts.com: De Graafschap weigert verzendkosten te betalen ondanks gestuurde credit nota.

M.H.J. Janssen

Begin maart heb ik een bestelling geplaatst en deze betaalt. Helaas geen levering. Na verschillende telefoontjes en toezeggingen van degraafschap blijkt uiteindelijk een onderdeel van de bestelling niet voorradig. Na overleg is er besloten een alternatief te sturen. Na een paar dagen is de bestelling binnen. Echter de tas heeft de verkeerde kleur (bruin ipv zwart). Na telefonisch overleg is besloten de tas terug te sturen en de verzendkosten te vergoeden. Het was tenslotte hun fout. Na een paar dagen komt er een zwarte tas, die veel groter is dan de bestelde tas. Om de zaak niet verder uit te stellen accepteerde ik de te grote tas (er kunnen 8/4 keus in ipv 4/2). Ik ontvang een credit nota voor de verzendkosten. Helaas wordt deze niet betaald. Ook niet na herhaalde telefoontjes, toezeggingen en emails.
Conclusie:
1. De firma levert niet de bestelde onderdelen.
2. De firma communiceert niet met de klant en komt afspraken niet na.
3. De firma betaalt toegezegde bedragen niet uit.

Uitbetaling credit nota
Waarschuwing aan andere klanten van De Graafschap uit Buren .

De firma is ook bekend onder de namen
wijbedrukkenalles.nl
biljartkeu.nl

Wij vinden dat DeGraafschapBiljarts.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?