Klacht Degroteprijzenpot.eu: De grote prijzen pot, werkt niet zoals het hoort.

Triest

Ik heb een poosje geleden wilde ik echter meedoen aan de grote prijzenpot. Ik ben lid geworden en per ommegaande stopgezet. Dus heb met geen enkele trekkingen meegedaan. Vorige week kreeg ik ik een telefoon van een zekere Alex van de De grote prijzenpot, dat ik een achterstand hebt en dat ik diverse emails hebt gehad (Hij stelde mijn naam ook nog verkeerd, wat niet klopte).Wat mij verbaasde. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik geen emails heb ontvangen en dat ik per ommegaande opgezegd had en dat ik het achterstand niet ga betalen. Hij zei daarop dat ik een deurwaarder a.s. dinsdag krijg en dat ik alvast mijn sleutels kon inleveren. Ik vond het heel raar, dat hij me op die manier bedreigde. Vervolgens beeindigde ik het gesprek. Vandaag wordt ik gebeld door Consumenten Collectief dat ik een achterstand van 144 euro heb en als ik dit niet betaal, dat ik dan een bij de gerechtsbank kon verschijnen en de kosten hoger zouden uitvallen. Om dit te voorkomen heb ik dit bedrag meteen betaald, doordat ze een link stuurde voor een ideal betaling.
Ik ben het hier niet mee eens. Ten eerste heb ik geen emails ontvangen. Ten tweede heb ik geen schrijven per post ontvangen ook niet gebeld toen ze eerste betaling niet hadden ontvangen. Wat raar is dat ze gewacht hebben tot dat ze € 140,-- boven aan stonden, om mij hierop op de hoogte te stellen. Anders konden ze geen deurwaarder enz. inschakelen. Ik vind dit heel erg schandelig dat men zo behandeld wordt.

Sterker nog ik wordt afgelopen periode regelmatig gebeld door De Groteprijzenpot om deel te nemen aan hun actie. Ze hadden toch moeten weten dat ik een achterstand heb en mij niet moeten bellen voor acties en dergelijke.

Ik dat betaalde bedrag van € 144,-- terug gestort krijgen op mijn rekening. En mij nooit meer moeten bellen voor om mee te doen.

Triest
    Ik heb nog steeds niets vernomen/gehoord van de Degroteprijzenpot.eu.
    Triest
    Ik vind het heel vervelend dat er niet gereageerd wordt op mijn bericht. Heb er geen woorden voor. Zou wel fijn zijn om bericht terug te ontvangen.

Triest
Heel slordig. Nog geen terug koppeling ontvangen. Overigens zou ik binnen 5 dagen per email een bericht krijgen dat ik betaald heb. Ook dit heb ik niet mogen ontvangen. Zowel Alex van de Grote prijzenpot als de consumenten collectief wilde geen acceptgiro sturen. Mogelijk gaat het hier om fraude en moet ik aangifte doen bij de politie.

Ook een klacht indienen over Degroteprijzenpot.eu?