Klacht Degroteprijzenpot.eu: geen email ontvangen voor meer informatie en afmelden

bilaaatje

Op woensdagochtend 17 -2-2016 ben ik gebeld met het nieuws dat ik 100% winkans heb in het mee doen met LUCKYMILLIONS met de 5 x trekking, de 1ste gratis en de overige een bedrag van 50 euro
Maar ik zou dus een email ontvangen binnen 48 uur om het te kunnen nalezen en eventueel afmelden en dat zou ik dus 7 dagen de kans voor krijgen. IK HEB DUS GEEN EMAIL ONTVANGEN EN ME GEK GEZOCHT OP HET NTERNET naar jullie site. Gelukkig heb ik het zo gevonden.
Bij deze wil ik mij afmelden !! Email is nabilaaatje@hotmail.com

Afmelden en geen geld van mijn rekening halen!!

Degroteprijzenpot.eu
    Geachte Moudou,

Namens DeGrotePrijzenpot wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden.

Bent u ontevreden of u wilt er geen gebruik van maken hebben we daar hebben we natuurlijk begrip voor. en daarom willen wij u graag verder helpen.
    Om uw zo goed mogelijk verder te helpen zouden we graag meer informatie van u als klant willen.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen rechtzetten voor u.

Wij excuseren voor het ongemak.

KLANTENSERVICE: 085-732 56 94 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    E-MAIL: klantenservice@degroteprijzenpot.com

Met vriendelijke groeten
    De Grote Prijzenpot
    Alex Beer

Ook een klacht indienen over Degroteprijzenpot.eu?