Klacht Degroteprijzenpot.eu: Ik zou onterecht meedoen met de grote prijzen pot.

boosopDGPP

ik ben inmiddels twee keer benaderd door een medewerker van de grote prijzen pot met het nieuws dat ik een openstaande rekening bij hun heb van een paar 100 euro. daarnaast deelt hij mee dat ik een prijs zou hebben gewonnen van 500 euro maar dat ik deze nooit geint heb...? ik die niet eens weet dat ik mee doe en mij ook niet heb opgegeven vraagt natuurlijk hoe dat kan zijn dat ik mee zou doen, ik een bedrag zou hebben gewonnen zonder daar eerder bericht van te hebben gekregen en een openstaande rekening heb waar ik ook niet eerder van heb gehoord. Mevrouw dat is allemaal per mail gecommuniceerd... ik in mijn mail kijken geen mail van degroteprijzenpot.... ik kreeg trouwens ook een telefoonnummer van meneer die niet bleek te werken. Meneer belt een paar dagen later terug met de mededeling dat het bedrag overgedragen is aan de deurwaarder en dat er beslag zou worden gelegd... tenzij ik meteen 300 euro zou betalen....(want nu het zover is weten ze me wel te vinden) klinkt allemaal heel ongeloofwaardig. Wat is hier aan de hand ik wil niks met deze mensen te maken hebben!!!

Ik wil van deze oplichters af!

boosopDGPP
    Niks vernomen

Ook een klacht indienen over Degroteprijzenpot.eu?