Opgelost door Degroteprijzenpot.eu: Megaprices/ de groteprijzenpot

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 150805
Gebruiker
Lise49
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ook ik ben al weken bezig om van dit malafide bedrijf af te komen.
Allereerst de incasso`s weigeren bij de bank
Je kunt ze bereiken op 085- 7325694
Je moet echt staan op een afmelding per email en erop wachten.
En net zolang bellen totdat je hem hebt. Ze liegen alles bij elkaar, en blokkeer de incasso

De oplossing

Er word niets van mijn rekening afgeschreven

3 reacties

  1. Auteur
    Degroteprijzenpot.eu
    Datum
    Geachte mevrouw Bruinzeel,

    Namens DeGrotePrijzenpot wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden.

    Uw account is bij ons gesloten en op 25-1-2016 is er een afmeld bevestiging naar u toe gemaild.

    Wij excuseren voor het ongemak.

    KLANTENSERVICE: 085-732 56 94 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    E-MAIL: klantenservice@degroteprijzenpot.com

    Met vriendelijke groeten
    De Grote Prijzenpot
    Alex Beer
  2. Auteur
    Lise49
    Datum
    Geachte heer Beer,
    Dat begrijp ik! Deze mail heb ik pas ontvangen nadat ik weken op zoek ben geweest naar het telefoonnummer van Mega Prices omdat websites, email adressen niet bestaan. Nadat ik kassa en klacht.nl heb gemaild blijkt Mega Prices INEENS de Grote Prijzenpot te zijn, en staan er incasso`s klaar van 49,95 en een opzegtermijn! De bevestigingsmail om af te zeggen is na 4 x verifieren van mail nooit gekomen, zoals bij zo velen!Advocaat is hiermee bezig. Ik stop hiermee!
  3. Auteur
    Lise49
    Datum
    Vandaag gebeld door de Groten prijzenpot.
    Ik heb nu uiteindelijk een mail ontvangen dat alle incasso`s zijn afgemeld.
    Ik hoop nu echt dat dit nu geen vervolg meer hoeft te krijgen.
    Bedankt mw. Paauw

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lise49
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Degroteprijzenpot.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen