Klacht Degroteprijzenpot.eu: Opzeggen lukt niet

Klachtnummer
# 167833
Gebruiker
PattyLemson
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook hier hetzelfde verhaal: zowel via de Nederlandse als Franse site verdeeld over 3 dagen totaal 10 pogingen gedaan om op te zeggen voor Europe Lottery, dat gewoon een "schuilnaam"" voor uw bedrijf is. Evenals andere klagers geen bevestigingslink ontvangen op welke van de 10 afmeldingen dan ook. Dit riekt naar malafide zaken.
Daarom heb ik dan ook, zoals ik bij 6 van de 10 opzeggingspogingen heb aangegeven, mijn rekening vanaf 1juni voor u geblokkeerd. Tevens zal ik uw handelswijze onder de aandacht brengen bij het consumentenprogramma RADAR.
Bij deze ga ik ervanuit dat u de opzegging verder eindelijk afrondt, zodat ik niets meer met uw organisatie te maken hoef te hebben.

De oplossing

Per omgaande mijn opzegging regelen en GEEN leuterverhalen van "bel ons eerst" ik heb al moeite genoeg gedaan om van jullie af te komen, dus ONMIDDELIJK mijn opzegging regelen!!!!!!!!!!!!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Degroteprijzenpot.eu
    Datum
    Geachte Lemson,

    Namens DeGrotePrijzenpot wil ik hierbij alvast mijn excuses aanbieden.

    U geeft aan dat u zich aantal keer heeft afgemeld en geen bevestiging hebt ontvangen.

    Echter is er op
    12-5-2016 18:06:29,12-5-2016 18:11:42,12-5-2016 19:06:46,13-5-2016 12:41:39,13-5-2016 12:46:32,13-5-2016 12:46:32, 13-5-2016 12:46:32, 13-5-2016 12:51:32 een email naar u doorgestuurd met een afmeldlink.
    En op 13-5-2016 12:51:32 en 13-5-2016 12:56:33 is er een afmeld bevestiging naar u doorgestuurd.
    Wij adviseren om uw inbox en of spambox nogmaals te controleren.

    Wij excuseren voor het ongemak.

    KLANTENSERVICE: 085-732 56 94 (bereikbaar tussen 09:00 - 17:00)
    E-MAIL: info@degroteprijzenpot.com

    Met vriendelijke groeten
    De Grote Prijzenpot
    Alex Beer


Ook een klacht indienen over Degroteprijzenpot.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen