Klacht Dehuisentuin.nl: Niet geleverde bestelling die wel betaald is

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 539562
Gebruiker
Gebruiker1622204907
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Op 21 februari bestelde en betaalde ik een trimmer bij De huis en tuin, klantnummer Bestel #10144. Sindsdien geen trimmer geleverd ondanks elke twee weken de belofte 'Over twee weken komt hij'.
Héél on-klantvriendelijk, ondanks vriendelijke e-mails van Sophie - dat bleken holle frases.

De oplossing

Geld terug!

2 reacties

  1. Auteur
    Dehuisentuin.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mansvelt,

    Wij zullen het geld terugstorten u zult het binnen 5 werkdagen op uw rekening hebben ontvangen. Sorry voor het ongemak en als er nog vragen zijn horen ik het gerust!

    Groetjes Sophie
  2. Auteur
    Dehuisentuin.nl
    Datum
    Inmiddels wel en bedankt voor uw geduld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1622204907
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na héél veel moeite eindelijk een terugstort belofte van 59,00 euro. Dat hebben ze nog steeds niet gedaan Jammer voor hun reputatie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Dehuisentuin.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen