Klacht Dehuisentuin.nl: reclame op pinterest, besteld, betaald, niet geleverd en bedrijf niet bereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 532624
Gebruiker
thuisklusser01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de handige 'miters' (frezen) besteld, netjes betaald, niets geleverd gehad en bij meermaals per mail de vraag om een btwfactuur komt er geen enkele reactie. ook op de site van dehuisentuin is geen enkele vorm van adressering te vinden, niet anders dan het antwoordformulier dat via mail gaat. Geen telfoonnr of adres te vinden...

Waardeloos bedrijf dus.

De oplossing

Leveren van betaalde goederen en aanleveren van een btw-factuur

1 reactie

  1. Auteur
    thuisklusser01
    Datum
    Ook na melding via klachtenkompas komt er geen enkele reactie van dehuisentuin:
    Het lijkt er dus sterk op dat het oplichterij is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
thuisklusser01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele communicatie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dehuisentuin.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen