Klacht DekaMarkt: Personeel dat zich zo misdraagt onmiddelijk ontslaan

Gedupeerde uitgeest

Al 37 jaar ben ik klant en natuurlijk is er wel eens wat, nu gaat het zover dat de verkoopster alleen maar gesneden brood heeft hier houd ik niet van ik wil on gesneden brood.Heb al gevraagd of er voor mij een brood niet gesneden kan worden, dat kon niet het moest van de leiding zo gedaan worden. De laatste keer dat ik er om vroeg werd ik hatelijk uitgelachen, en werd mij zeer hatelijk een prettige dag toegewenst. Na al die jaren dat ik mijn boodschappen hier haal is het voor mij over dergelijke onbeschofte manieren neem ik niet dus voor mij is het afgelopen..

Personeel dat zich zo misdraagt onmiddellijk ontslaan. zo ga je niet met mensen om

Gedupeerde uitgeest
Er is door de Deka- Markt niet gereageerd blijkbaar niet interessant genoeg, Als een management zich zo onbehoorlijk opstelt , is het niet te verwonderen dat sommige personeel- leden zich niet weten te gedragen. U mentaliteit laat het volkomen afweten en ik hoop dat een dergelijke houding ook bij de directie bekent word gemaakt. Intussen haal ik mijn boodschappen bij een andere firma die naar ik gemerkt heb beleefdheid hoog in het vaandel heeft staan dat is prettig winkelen. Met Groet F.Heil

Ook een klacht indienen over DekaMarkt?