Klacht DekaMarkt: Personeel moet beter opgeleid worden

michael6247

Wat mij echt wel me neus uit komt is dat 9/10 medewerkers bij de deka zijn net paarden ze doen wat je ze opdraagt en leert maar verder niets. Vandaag zelfde verhaal bij de dekamarkt in Hippolytushoef. Vraag ik netjes aan een medewerker of die mijn brood kan snijden zegt die zo nee dat kan ik niet gaat die door met zijn werk. Dan denk ik bij me eigen dan kan je toch ook een ander er bij roepen inplaats van net een nee zeggen. Uit eindelijk vond ik een andere medewerker maar die wist niet helemaal hoe het moest dus kreeg ik me brood wat meer op gensneden stokbrood leek dan als op een lekkere gesneden brood. sta je soms een kwartier te wachten om dat niemand komt want iedereen geeft die sleutel maar aan een ander door. Kom op je bent een team samen moet je het doen en het hoort mij als klant niks uit te maken wie ik om hulp vraag een medewerker is een medewerker en hoorr je te helpen en ik snap best dat je niet alles kan leren en doen. Maar je kan ook verder kijken dan je neus langs is.

Ik zou willen dat de dekamarkt zijn personeel meer gaat opleiding en in meerdere dingen. Zo dat er personeel komt die verstand van zaken heeft en een hart voor de zaak.

Ook een klacht indienen over DekaMarkt?