Klacht DekaMarkt: Wordt Als Dief Behandeld en Discriminatie

leeuw33

Ik heb een week geleden in de winkel 40 stuks Barleduc water gekocht. In plaats van dat ik wordt bedankt voor mijn aankoop, wordt ik behandeld als dief door de dekamarkt medewerkers aan de kassa.
Ik heb boodschappen gedaan in de filiaal in Amsterdam West, om ongeveer 15.30 op 29-05-2019, het waren twee oude dames, 1 van Surinaamse en 1 van Nederlandse afkomst.
Ik kom jarenlang hier boodschappen doen, en iedere keer vraag ik of ik borg moet gaan geven om de boodschappenkarretje mee naar mijn auto te nemen en weer terug te brengen, en iedere keer krijg ik de antwoord dat ik geen borg moet geven. Maar een week geleden wordt ik door de twee dames als een politie benaderd om borg te geven, en ik wil deze rotzooi niet meer meemaken, hoe kan iemand die regelmatig 40 stuks water koopt nou een boodschappenkarretje gaan stelen?? Dit is toch niet logisch. En dan aan de kassa wordt alle 40 stuks water 1 voor 1 geteld alsof ik een dief ben, terwijl alle waterflesjes in een rij van 4x5 + 4x5 zijn gestapeld, en dit te gemakkelijk is te zien van een afstand van 50 centimeter! En zoals ik zeg, ik doe hier jarenlang boodschappen, en alle kassamedewerkers tellen de waterflesjes zoals het etisch moet gebeuren, alleen deze 2 dames behandelen mij iedere keer op dezelfde onmenselijke manier!
En na mij komt er een Nederlandse klant die een grote krat bier met losse aantallen erop heeft gekocht. Dezelfde dames aan de kassa tellen deze niet 1 voor 1, en als ik hierom vraag wordt er gezegd dat het makkelijk te tellen was! Je kan niet voor de ene persoon normaal gaan gedragen en de andere persoon gaan behandelen als dief!

Ik wil graag een oplossing voor het probleem dat ik heb beschreven zodat dit niet meer gebeurt, ik wil niet iedere keer op dezelfde manier aangevallen worden, ik doe hier regelmatig boodschappen, en als klant verdien ik deze wijze van behandeling niet!

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van dekamarkt, maar tot op heden heb ik nog steeds geen enkele reactie ontvangen. In prive kan ik de details van de kassa nummer etc. doorgeven.

Kassa X, Nr X, X- Lade X, X, Terminal: X, Merchant: X, Periode: X, Transactie: X

leeuw33
    Nog geen reactie ontvangen...

Ook een klacht indienen over DekaMarkt?