Klacht Dekattenbak.nl : Bedrijf lijkt fraude.

Laura

Bestelling gedaan en betaald. Na mijn bestelling geen bevestiging ontvangen (wel betaald). Een maand later nu, bestelling nog niet ontvangen. Op de website doen ze de belofte vandaag besteld, volgende dag in huis.

Alles al geprobeerd: op mijn mails wordt niet gereageerd, telefonisch zijn ze niet bereikbaar, hun whatsapp nummer is niet gekoppeld aan whatsapp en ook niet te bellen. Volgens de website hebben ze facebook, instagram en twitter, maar de links doen het niet en op die socials zijn ze niet te vinden.

Het KvK nummer bestaat niet.

Op de website is te lezen dat ze in 2021 begonnen zijn en al 5000+ tevreden klanten hebben. Toch is, voor zover ik kan vinden op google, geen één review over dit bedrijf gedaan.

Op de website is er de optie om te abonneren op de nieuwsbrief voor 15% korting, maar ook die link werkt niet.

De site ziet er professioneel uit, maar bij nader inzicht blijkt er dus toch bijna niets te kloppen helaas.

Ik wil graag de bestelling ontvangen, of mijn geld terug krijgen.

Wij vinden dat Dekattenbak.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dekattenbak.nl ?