Klacht Dekbed-discounter.nl: Afmelden nieuwsbrief lukt niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 595260
Gebruiker
Kika1980
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Al meerdere keren afgemeld voor nieuws brief maar blijf er 4-5 op een dag krijgen!

Gewenste oplossing

Mij afmelden voor de nieuwsbrief
Geboden oplossing
Nog altijd ontvang ik mails! Laatste was vandaag (zaterdag rond 12.00) dus 4 dagen nadat jullie het zogenaamd opgelost zouden hebben
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Dekbed-discounter.nl
    Datum
    Beste M. Johansen,

    Hartelijk dank voor je review

    Oei.. Onze excuses voor de ongewenste e-mails, dit is niet onze bedoeling.

    Graag verneem ik het e-mail adres waarop je deze e-mails ontvangt, dan zal ik deze direct handmatig uitschrijven.

    Ik zie je reactie graag tegemoet!

    Met vriendelijke groet,
    Team Dekbed-Discounter
  2. Auteur
    Kika1980
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Dekbed-discounter.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. Johansen,

    Zojuist heb ik u volledig uitgeschreven uit onze database, dit kan door de verwerking een verloop hebben van 24 uur. Daarna zult u geen verdere mail meer van ons ontvangen.

    Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, mocht u toch nog verdere vragen hebben, hoor ik dat graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Team Dekbed-Discounter

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dekbed-discounter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen