Klacht Dekbed-discounter.nl: Afmelden nieuwsbrieven lukt niet

Klachtnummer
# 555286
Gebruiker
Gebruiker1629208997
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik krijg iedere dag mails ondanks dat ik me al een aantal keer heb afgemeld hiervoor. Vanavond weer geprobeerd maar helaas krijg ik een foutmelding.

Gewenste oplossing

Ik wil geen mails meer ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    Dekbed Discounter
    Datum
    Goedemorgen A. Tempelaar,

    Allereerst dank voor je recensie

    Wat vervelend dat het niet is gelukt om je e-mail adres uit te schrijven, hier wil ik je graag bij helpen. Daarom verkrijg ik graag het e-mail adres waar je deze e-mails op ontvangt, zodat ik deze volledig uit de database kan laten verwijderen.

    Zo zullen er geen ongewenste e-mails meer jouw kant op komen, ik hoor graag van je!

    Met vriendelijke groet,
    Team Dekbed-Discounter
  2. Auteur
    Dekbed Discounter
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen A. Tempelaar,

    Allereerst dank voor je recensie

    Wat vervelend dat het niet is gelukt om je e-mail adres uit te schrijven, hier wil ik je graag bij helpen. Daarom verkrijg ik graag het e-mail adres waar je deze e-mails op ontvangt, zodat ik deze volledig uit de database kan laten verwijderen.

    Zo zullen er geen ongewenste e-mails meer jouw kant op komen, ik hoor graag van je!

    Met vriendelijke groet,
    Team Dekbed-Discounter

Ook een klacht indienen over Dekbed-discounter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen