Klacht Dekbed-discounter.nl: Topdekmatras wordt niet retour geaccepteerd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 611471
Gebruiker
Gebruiker1659534000
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een topdekmatras online besteld en na ontvangst de matras uitgerold en uitgeprobeerd. Mijn vrouw en ik waren al meteen tot de conclusie gekomen dat de topper niet zijn geld waard was en we het product direct weer zouden retourneren. Helaas was het via de site van dekbed-discounter.nl niet mogelijk om onze bestelling retour aan te melden. Vervolgens de klantenservice een mail gestuurd dat we de topdekmatras toch retour wilden opsturen en ons geld terug zouden willen. Hierop volgde na enkele dagen het antwoord dat dit niet mogelijk is.

Gewenste oplossing

Ik wil het topdekmatras retour sturen en mijn geld terug krijgen.
Geboden oplossing
Geen oplossing aangeboden, geen compensatie, waardeloze klantenservice
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1659534000
    Datum
    Buitengewoon ontevreden over de retourvoorwaarden van Dekbed-Discounter en hun klantenservice...er wordt niks gedaan aan mijn klacht. Ieder andere winkel die matrassen, toppers etc verkoopt heb je een retourbeleid waar je het product MINIMAAL 2 maanden mag testen en gratis kan ruilen of terugsturen als het niet bevalt. Behalve bij Dekbed-Discounter.nl die nota bene een webwinkel is en eigenlijk binnen 14 dagen zonder reden het product retour zou moeten accepteren. Ik ben hier zo boos over. Ze krijgen van mij niet eens 1 ster. Nooit meer zal ik iets bij Dekbed-Discounter bestellen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dekbed-discounter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen