Klacht Dekbed-discounter.nl: Topdekmatras wordt niet retour geaccepteerd.

Gebruiker1659534000

Ik heb een topdekmatras online besteld en na ontvangst de matras uitgerold en uitgeprobeerd. Mijn vrouw en ik waren al meteen tot de conclusie gekomen dat de topper niet zijn geld waard was en we het product direct weer zouden retourneren. Helaas was het via de site van dekbed-discounter.nl niet mogelijk om onze bestelling retour aan te melden. Vervolgens de klantenservice een mail gestuurd dat we de topdekmatras toch retour wilden opsturen en ons geld terug zouden willen. Hierop volgde na enkele dagen het antwoord dat dit niet mogelijk is.

Ik wil het topdekmatras retour sturen en mijn geld terug krijgen.
Geen oplossing aangeboden, geen compensatie, waardeloze klantenservice

Gebruiker1659534000
    Buitengewoon ontevreden over de retourvoorwaarden van Dekbed-Discounter en hun klantenservice...er wordt niks gedaan aan mijn klacht. Ieder andere winkel die matrassen, toppers etc verkoopt heb je een retourbeleid waar je het product MINIMAAL 2 maanden mag testen en gratis kan ruilen of terugsturen als het niet bevalt. Behalve bij Dekbed-Discounter.nl die nota bene een webwinkel is en eigenlijk binnen 14 dagen zonder reden het product retour zou moeten accepteren. Ik ben hier zo boos over. Ze krijgen van mij niet eens 1 ster. Nooit meer zal ik iets bij Dekbed-Discounter bestellen.

Ook een klacht indienen over Dekbed-discounter.nl?