Klacht Dekbed Discounter: 14 dagen bedenktijd, onbereikbare klantenservice.

Klachtnummer
# 133886
Gebruiker
Kit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een bed besteld met 14 dagen bedenktijd. Moest wel direct betalen, na onderzoek van de kwaliteit van het bed hebben we ons bedacht. Dekbed discounter is telefonisch niet te bereiken alleen maar per mail. Ze beloven binnen 48 uur een reactie te geven. Tot op heden nog niets gehoord. In het contract benoemen ze binnen uiterlijk 14 dagen het geld terug te storten. Heb nog goede hoop dat ze het bedrag terug storten maar Door niets te laten horen word ik onzeker en ben ik bang om opgelicht te zijn. Via deze weg hoop ik dat ze zo snel mogelijk de centjes terug over maken zodat wij een bed kunnen aanschaffen. Vriendelijke groetjes KCJM Verbunt

De oplossing

Zo snel mogelijk onze centjes terug gestort.

1 reactie

  1. Auteur
    Dekbed Discounter
    Datum
    Wij zijn telefonisch te bereiken op +31 (0)853 032813 (Werkdagen 9:00 tot 17:00). Ook streven wij ernaar om binnen 48 uur reactie te geven, maar dit kan uiteraard afwijken bij enorme drukte.

    Wij hebben geen eerder mailverkeer kunnen achterhalen via mail adres [gegevens verwijderd door moderator]
    Dit kan dan ook de reden zijn dat zij geen reactie hebben ontvangen op hun mail, als wij deze niet ontvangen kunnen wij deze natuurlijk ook niet beantwoorden.

    Het pakket is op Woensdag 18 november om 13:44 uur in goede orde ontvangen door de klant, ook hebben wij geen retour pakketje ontvangen dus gaan wij ervan uit dat het goed is afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Dekbed Discounter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen