Opgelost door Dekbed Discounter: Bestelling betaald niet geleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 437815
Gebruiker
Angel-81
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mn bestelling is niet verzonden, maar wel betaald . Ik probeer al twee dagen te bellen, krijg alleen een bandje we zijn gesloten. Op de mail wordt niet gereageerd en de chat functie werkt niet.

De oplossing

Dat het bedrijf gaat uitzoeken wat er fout is gegaan en mijn bestelling en alsnog verzenden. Indien niet mogelijk, graag mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Dekbed Discounter
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste P.A. Scheutjens,

    Wat vervelend om te lezen dat je bestelling tot op heden nog niet verzonden is. Het is inderdaad het geval dat wij in verband met de huidige situatie in ons land vanuit huis werken. Hierdoor kun je ons telefonisch niet bereiken.

    Echter zullen wij direct even contact met je opnemen om na te gaan wat hier fout gaat.


    Met vriendelijke groet,
    Dekbed Discounter.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Angel-81
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bestelling is alsnog geleverd. Alles in orde.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dekbed Discounter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen