Klacht Dekbed Discounter: Ellende bed

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 407678
Gebruiker
Marrianne..
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Eind vorig jaar een bed geleased van 4000 euro tot op heden : 2 keer de topper laten vervangen nu inmiddels 3 e matras en lig nog steeds op een betonblok achterbord zit los bedden schuiven continu uitelkaar en hoofd en voeteneind kunnen electrisch omhoog maar voor gevaar voor eigen leven erg onstabiel
Monteur is geweest en zegt dat hij er niks mee kan. De plinten worden over een paar weken vervangen en wordt er verder gekeken wat ze kunnen doen al met al na de schriftelijke belofte van voor de kerst is alles opgelost gaat dat niet gebeuren er wordt gesproken over een fabrieksfout en gaan ze alles met schroeven en Extra planken zogenaamd repareren

De oplossing

Een nieuw goed bed leveren

3 reacties

  1. Auteur
    Marrianne..
    Datum
    Ja maar het probleem is daar niet mee opgelost
  2. Auteur
    Marrianne..
    Datum
    Dekbed ontvangen nog geen reparatie gepland
  3. Auteur
    Dekbed Discounter
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M.M.M. van Ijzendoorn,

    Hartelijk dank voor jouw bericht.
    De levertijd van de nieuwe plinten zijn 4-6 weken.
    Zodra deze uit productie komen, zal er contact met je worden opgenomen voor het maken van een service afspraak.

    Mocht je nog vragen hebben, hoor ik dit graag.
    Fijne dag!

    Met vriendelijke groet,
    Dekbed-Discounter

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marrianne..
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wachten
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Dekbed Discounter?