Klacht Dekbed Discounter: Geen service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 389063
Gebruiker
L. Burgman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er was eens, o nee t is geen sprookje. Het is mijn ervaring met DEKBED DISCOUNTER.
Heb vier weken geleden een matras geleverd gekregen.
Eerste week lag het matras fijn.
Maar toen begon de ellende.
Dacht wat ligt er toch in mn bed te steken. Nou helemaal niets.
De vering van het matras prikte in mn rug, dat was het begin.
Twee nachten later kon ik er met goeie fatsoen niet eens meer op liggen. Overal staken de veren in mn lichaam.
Heb DEKBED DISCOUNTER een mail gestuurd met het hele verhaal. Gaan dagen overheen voor ze reageren.
Ze vonden het heel vervelend, of ik ze foto van matras wilde sturen. Foto gestuurd niets aan te zien, want dat ding is helemaal nieuw.
Hoor gewoon week niets meer.
Ik weer mailen dat er een oplossing moet komen, kan dr niet meer op liggen.
Kreeg mail terug,dat je altijd even moest wennen aan een nieuw matras en dat ze niets voor mij konden betekenen.
Ik weer een mail gestuurd, dat ze mn mail eens goed moesten lezen.
Dat matras is niet goed, en wil een oplossing.
Hoor gewoon weer niets, maar zijn gewoon vier weken verder.
Ik heb ze gebeld, uitgelegd.
Konden natuurlijk de juiste persoon niet vinden.
Zou gister worden terug gebeld.
Als je niet goed kunt slapen wordt je toch iet wat prikkelbaar.
Ik ze gister tussen de middag een mail gestuurd dat de dag al half om was en ze mij zouden bellen.
Heb ze ook gezegd dat Ik het openbaar op fb zou maken als ze niet reageren. Ik doe altijd wat ik zeg, dus zie hier.
Ja hoor twee uur, telefoon.
Net te laat met opnemen, dacht die bellen zo wel terug.
NIET DUS.
Ben nu niet prikkelbaar meer, maar echt boos.
Ze kunnen er niets aan doen dat het matras niet goed is.
Maar de service is om te huilen.
Ze houden mij aan het lijntje.
Antwoorden nauwelijks of niet op mijn mail.
Heb ze gezegd dat ellendige matras weer op te halen.
En weer bleef het stil.
Ik heb ze niets raars gevraagd, en Heel veel geduld gehad.
Wilde alleen dat ze het zouden oplossen.
DEKBED DISCOUNTER jullie zijn een WAARDELOOS bedrijf.

Mensen lees dit goed, en betaal achteraf .
Of koop gewoon net als ik nu heb gedaan, je spullen ergens anders.

De oplossing

Nu te laat om nog oplossing te zoeken.
Nu mogen ze het matras ophalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Dekbed Discounter
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L. Burgman,

    Inmiddels is er meerdere malen contact geweest.
    Wij vinden het oprecht heel vervelend dat het zo is gelopen.

    Wij gaan dit netjes voor je in orde maken.
    Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

    Groetjes,

    Dekbed Discounter

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. Burgman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Krijg nu een nieuw matras, Ja pas over 4 tot 6 weken. Dus waar moet ik al die tijd op liggen?? En een tegoed bon omdat ze t zo vervelend vinden allemaal. Die hoef ik dus niet. Nee ze vinden het vervelend dat ik t openbaar maak. Als ze werkelijk met de klanten begaan waren hadden ze niet pas na bijna 6 wk mn klacht in behandeling genomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dekbed Discounter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen