Opgelost door Dekbed Discounter: Ik heb iets anders gekregen dan dat ik heb besteld en ze willen hierin niets doen om te helpen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 445432
Gebruiker
J.C. Meijer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op de site stond toen ik het artikel bestelde dat het rondom met elastiek zou zijn. Echter toen ik het thuis kreeg had ik hele andere gekregen dan dat ik had besteld. Deze hadden alleen elastiek in de hoeken. Ik had hier heel duidelijk op geselecteerd dus ik wist zeer zeker dat ik deze niet had besteld. Ik heb direct contact met ze opgenomen maar ze zeggen gewoon dat dit de goede zijn. Ik mag ze retourneren maar dan moet ik zelf de verzendkosten betalen. A word je dus uitgemaakt voor leugenaar en B komen ze niet met een passende oplossing. Ik ben erg teleurgesteld en zal hier ook nooit meer iets kopen.

De oplossing

Ik zou graag het juiste opgestuurd krijgen en de foutief geleverde op hun eigen kosten geretourneerd willen zien. Mochten zij dit niet willen dan wil ik deze gecrediteerd hebben. Echter ik zal zeer zeker niet deze foutief geleverde hoeslakens op mijn eigen kosten retourneren zoals door het bedrijf wordt geopperd.

1 reactie

  1. Auteur
    Dekbed Discounter
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Lineke,

    Wat vervelend om te lezen dat er een verkeerde levering had plaatsgevonden. Inmiddels heb je contact met onze klantenservice en zij bieden jou graag een gepaste oplossing aan!

    Met vriendelijke groet,
    Dekbed Discounter.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.C. Meijer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik mocht iets anders uitkiezen ter waarde van hetgeen ik verkeerd geleverd heb gekregen, omdat bleek dat hetgeen ik had moeten krijgen niet leverbaar was bij de betreffende leverancier. Ik heb 2 kussens besteld en het verschil bijbetaald. Het verkeerd geleverde mocht ik houden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Dekbed Discounter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen