Opgelost door Dekbed Discounter: Ik heb iets anders gekregen dan dat ik heb besteld en ze willen hierin niets doen om te helpen
Details
De klacht
Op de site stond toen ik het artikel bestelde dat het rondom met elastiek zou zijn. Echter toen ik het thuis kreeg had ik hele andere gekregen dan dat ik had besteld. Deze hadden alleen elastiek in de hoeken. Ik had hier heel duidelijk op geselecteerd dus ik wist zeer zeker dat ik deze niet had besteld. Ik heb direct contact met ze opgenomen maar ze zeggen gewoon dat dit de goede zijn. Ik mag ze retourneren maar dan moet ik zelf de verzendkosten betalen. A word je dus uitgemaakt voor leugenaar en B komen ze niet met een passende oplossing. Ik ben erg teleurgesteld en zal hier ook nooit meer iets kopen.De oplossing
Ik zou graag het juiste opgestuurd krijgen en de foutief geleverde op hun eigen kosten geretourneerd willen zien. Mochten zij dit niet willen dan wil ik deze gecrediteerd hebben. Echter ik zal zeer zeker niet deze foutief geleverde hoeslakens op mijn eigen kosten retourneren zoals door het bedrijf wordt geopperd.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.