Klacht Dekbed Discounter: Instabiel hoofdnord

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 376085
Gebruiker
Straatje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er zit teveel speling bij het hoofdbord en er wordt niet echt naar een oplossing gezocht. Er wordt herhaaldelijk aangegeven dat het bed tegen de muur geplaatst moet worden maar dat is toch absurd. Dus met andere woorden een boxspring van de dekbed discounter kan niet vrij staan en moet ivm instabiel hoofdveld tegen de muur geplaatst worden.

De oplossing

Met een oplossing komen en compensatie.

1 reactie

  1. Auteur
    Dekbed Discounter
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. Straathof,

    Wat ontzettend vervelend!
    Ik heb begrepen dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice.

    Wij gaan dit uiteraard voor je oplossen!

    Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Dekbed Discounter

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Straatje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is een toezegging gedaan van een ander achterbord en 2 nieuwe onderboxen (1 was bij aflevering beschadigd) maar dit duurt nog 6 weken, dus we zijn nog in afwachting of dit zal worden nageleefd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Dekbed Discounter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen