Opgelost door Dekbed Discounter: Mag niet retourneren

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 347561
Gebruiker
Moniek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gisteren bij Dekbed-discounter.nl een dekbedovertrek met gratis dekbed gekocht. “Gratis dekbed” gekregen bij een (best prijzig) dekbedovertrek. Snelle levering. Onder in de mail nog naar de retourrechten gekeken. Stond op zonder opgaaf van reden retour binnen 14 dagen.
Het pakje kwam vandaag al binnen. Dekbed was in een hele kleine verpakking geperst dus je kon de dikte en het materiaal niet goed inschatten. Nadat we het het dekbed er uit gehaald hadden bleek deze van matige kwaliteit. Zojuist Klantenservice gebeld dat deze ver onder de beloofde kwaliteit was maar de Mevrouw aan de telefoon zei dat ik pech had en niet kon retourneren, want ik had de verpakking open gemaakt. Hoe moet je een dekbed beoordelen van 200x240 als die in een pakje van 30cm geleverd wordt?Schandalig! Mevrouw zei dat het op de site stond, klopt. Onderaan onder een ander kopje retourneren. Ze spreken elkaar dus tegen, bovendien staat in de bestelbevestiging heel wat anders! #dekbeddiscounter.nl #dekbed-discounter

De oplossing

Een ander dekbed tegen meerprijs, of retourneren en het geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dekbed Discounter is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Moniek
    Datum
    bedrijf heeft na deze klacht het probleem toch opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moniek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Dekbed Discounter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen