Klacht Dekbed Discounter: Oplichting bij boxspring leasen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 434503
Gebruiker
LindaPeanut
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Lease geen bed bij dekbed discounter! Je betaalt enorm veel per maand, qua service krijg je er niks voor terug want vraag al een jaar om een nieuw matras en topper omdat deze na een maand al kuilvorming vertoonde en als de 5 jaar voorbij zijn, betaal je nog eens 720,- om het bed te mogen houden! Echt te gek voor woorden gewoon!

De oplossing

Niks, ik heb al een mail gestuurd naar het bedrijf dat de facturen beheert en zij kwamen met een oplossing. Kost nog wel zo'n 750,- maar dan kan ik tenminste een bed kopen wat wel van mij is met hopelijk wel goede service.

1 reactie

  1. Auteur
    Dekbed Discounter
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L. Schox,

    Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de matrassen en de geboden service. Wij zullen vandaag nog contact met jou opnemen om samen tot een gepaste oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,
    Dekbed Discounter.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LindaPeanut
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze zouden contact opnemen maar heb niks meer gehoord. Ik wil gewoon van dit contract af. Op de site staat alles wat er gratis bij zit maar dit is onzin. De service is ver te zoeken en nu moet ik 800 euro betalen om van het contract af te komen, dan komen ze het bed halen en dan heb ik dus nog niks
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dekbed Discounter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen