Klacht Dekbed Discounter: Oplichting bij boxspring leasen

LindaPeanut

Lease geen bed bij dekbed discounter! Je betaalt enorm veel per maand, qua service krijg je er niks voor terug want vraag al een jaar om een nieuw matras en topper omdat deze na een maand al kuilvorming vertoonde en als de 5 jaar voorbij zijn, betaal je nog eens 720,- om het bed te mogen houden! Echt te gek voor woorden gewoon!

Niks, ik heb al een mail gestuurd naar het bedrijf dat de facturen beheert en zij kwamen met een oplossing. Kost nog wel zo'n 750,- maar dan kan ik tenminste een bed kopen wat wel van mij is met hopelijk wel goede service.

Dekbed Discounter
    Beste L. Schox,

Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de matrassen en de geboden service. Wij zullen vandaag nog contact met jou opnemen om samen tot een gepaste oplossing te komen.

Dekbed Discounter.

LindaPeanut
Ze zouden contact opnemen maar heb niks meer gehoord. Ik wil gewoon van dit contract af. Op de site staat alles wat er gratis bij zit maar dit is onzin. De service is ver te zoeken en nu moet ik 800 euro betalen om van het contract af te komen, dan komen ze het bed halen en dan heb ik dus nog niks

Ook een klacht indienen over Dekbed Discounter?