Klacht Dekbed Discounter: Wens geen mail meer te ontvangen.

Klachtnummer
# 302216
Gebruiker
Trijntje Stien Bien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

tsblarkens@kpnmail wenst geen mail meer te ontvangen van dekbed discounter. Ik weet niet hoe ik het op een andere manier duidelijk moet maken. Profiel wijzigen, kan ik niets mee.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Dekbed Discounter
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Graag help ik je verder. Ik heb je e-mailadres tsblarkens@kpnmail.nl, dan ook uitgeschreven. Je zult binnen enkele werkdagen geen e-mails meer van ons ontvangen, let op: het duurt een paar dagen voordat de wijziging mbt je uitschrijving is doorgevoerd.

    Ik wens je een mooie dag toe!

    Met vriendelijke groet,

    Dekbed-Discounter

Ook een klacht indienen over Dekbed Discounter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen