Opgelost door Dekbed Discounter: Winkelmandje werkt niet naar behoren en dekbeddiscounter legt het probleem bij de klant.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 499926
Gebruiker
M.J. van der Laan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dekbeddiscounter.nl heeft wel vaker aanbiedingen waarbij je vanaf een bepaald bedrag een gratis artikel in je winkelmandje kunt stoppen. Op dit moment wordt je er echt dagelijks mee doodgegooid als je de nieuwsbrief ontvangt. Maar als er in het bestelproces iets misgaat dan zijn ze niet echt klantvriendelijk.
Bij mijn bestelling ontbrak de gratis beddenset in de bestelmail terwijl ik die voor 100% zeker wel in mijn winkelmandje had gedaan. Ook al waarschuwde ik meteen op het moment dat ik de bestelmail ontving, toch wilde dekbeddiscounter de "gratis" set veel later pas slechts versturen als ik nogmaals 6 euro verzendkosten zou gaan betalen.

Ik weet in mijn geval ook wel waar het mis is gegaan. Ik had vijf artikelen + de gratis set in het winkelmandje en heb één artikel uit het mandje verwijderd omdat ik dat niet echt nodig had. Op dat moment is tevens het gratis artikel automatisch uit het mandje gewipt zonder dat ik dat heb gezien en zonder dat ik dat dus heb kunnen herstellen. Terwijl ik er nog steeds ruim voldoende recht op had. Een eigenaardigheid van het winkelmandje van dekbeddiscounter dus.

Maar goed, dekbeddiscounter vindt het kennelijk niet nodig hier nog op te reageren, vandaar deze melding.

De oplossing

Mijn mijn 'gratis beddenset' alsnog gratis toesturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Dekbed Discounter
    Datum
    Beste J. van der Laan,

    Hartelijk dank voor je beoordeling

    Wat vervelend dat het niet is gelukt om het gratis beddengoedpakket mee te bestellen.. Omdat dit je recht is laat ik vandaag alsnog een gratis beddengoedpakket versturen, dit uiteraard kosteloos.

    Dit zal ook per e-mail aan je worden terug gekoppeld, zodat je direct op de hoogte bent wanneer dit in werking is gezet.

    Mochten er nog onduidelijkheden zijn vernemen wij dit graag, een fijne dag gewenst!

    Met vriendelijke groet,
    Team Dekbed-Discounter

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.J. van der Laan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het pakket wordt alsnog gratis opgestuurd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Dekbed Discounter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen