Klacht Dekbedovertrek.com: Dekbedovertrek besteld en betaald maar nooit ontvangen.

Klachtnummer
# 335594
Gebruiker
Bloemenzee72
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind juli een dekbedovertrek besteld en meteen betaald met Ideal. Keurig een orderbevestiging ontvangen. Het is nu begin december en ik heb nog steeds geen dekbedovertrek ontvangen. Ik heb al meerdere keren contact opgenomen de afgelopen maanden maar krijg geen reactie. De betaling verliep via Sisow. Die heb ik ook aangeschreven maar die konden niks voor me doen.

De oplossing

Alsnog het bestelde dekbedovertrek sturen of mijn geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dekbedovertrek.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dekbedovertrek.com?