Klacht Dekbedovertrek.com: Geen reactie na een betaald bestelling na e-mail en telefonische (voicemail) vragen.

Klachtnummer
# 257981
Gebruiker
P.L. Rietveld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een besteling geplaatst en betaald, en sindsdien niets meer gehoord. Het bedrijf reageert niet op e-mail of telefoon (voicemail). De status van de bestelling blijft ""Bezig met verwerken". Is dit wel een bonafie bedrijf?

De oplossing

Levering of terugbetaling van het geld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dekbedovertrek.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dekbedovertrek.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen