Klacht Dekbedovertrek.com: Niet leveren van een bestelling.

Klachtnummer
# 290842
Gebruiker
Rodine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 januari heb ik online een hoeslaken besteld. Ik heb daar geen bevestiging van ontvangen per e-mail. Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar en ze reageren ook niet op de mail. Tot op heden heb ik het hoeslaken niet ontvangen.

De oplossing

Mijn geld terug of het hoeslaken ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dekbedovertrek.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dekbedovertrek.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen