Klacht Dekbedovertrek.com: teruggave van geld voor niet kunnen leveren product

Klachtnummer
# 196680
Gebruiker
snoepie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 okt j.l. bestelde ik een dekbedovertrek voor mijn kleindochter (bestelling 74610 op voorraad) en betaalde meteen via IDEAL 39,73 euro. Op 17 okt meldde het bedrijf dat het product niet meer te leveren was en bood een alternatief. Deze voldeed niet aan mijn wensen en ik vroeg op terugstorting van mijn geld, aangezien ze mij niets gingen leveren.
Na diverse mails waarop ik nooit enige reactie mocht ontvangen en pogingen via
telefoonnummer van klantenservice waarop een bandje verzocht een mail te sturen
waarop ook geen reactie kwam, weet ik niet wat verder te doen. Tot nu toe geen reactie,
geen geld retour, geen uitleg, geen contact te leggen, kortom niets.
Wat kan ik nog doen? Ik ben al jaren lid (06439705) en heb nog nooit Uw hulp hoeven inroepen, maar nu weet ik het niet meer. Mevr. Y.Raasveld

De oplossing

Geld terug totaal 39,73 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dekbedovertrek.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dekbedovertrek.com?