Klacht Dekbedovertrek.com: wel betaald, niet geleverd en geen geld retour ontvangen

Klachtnummer
# 275716
Gebruiker
SMR
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een van de vier bestelde artikelen is niet geleverd terwijl het wel betaald is. Er is geen contact mogelijk (email of telefoon) over een tegoed van 79,95 euro voor een van de dekbedovertrekken. Vandaag nogmaals geprobeerd. Dit loopt al sinds juli 2017.

De oplossing

Graag geld retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dekbedovertrek.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dekbedovertrek.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen