Klacht Dekbedovertrekken.com: Dekbedovertrek besteld, betaald maar niet geleverd gekregen

Klachtnummer
# 279805
Gebruiker
Dan-Jel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een dekbedovertrek Air besteld in Juli/Aug van dit jaar en betaald. Hiervan heb ik een ordernummer ontvangen maar verder niks meer. Na meerdere telefoontjes en e-mail heb ik tot op heden nog steeds geen contact kunnen krijgen en mijn dekbedovertrek ook nog steeds niet ontvangen.

De oplossing

Graag zou ik het bestelde en betaalde dekbedovertrek alsnog ontvangen en indien levering niet meer mogelijk is zou ik graag de betaling terug ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dekbedovertrekken.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dekbedovertrekken.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen