Klacht Dekker Bridge: Berekenen annuleringskosten en geen antwoorden geven op vragen.

Willy

Op 2 maart een bridge reisje geboekt naar Rhodos, op 3 maart hebben we gevraagd naar de vertrektijden, het antwoord was dat ze dit nog niet wisten. Op 4 maart hebben we laten weten een voorbehoud te willen maken omdat we fysiek niet in staat zijn om heel lange dagen te maken. 4 maart s'middags kregen we de tijden door waaruit bleek dat de retourvlucht een aankomsttijd had van 00:35 uur in Amsterdam. Wij hebben het volgende laten weten :Bij deze willen wij afzien van deze bridge reis. Met name de terugreis en aankomst is een veel te lange dag en fysiek een te zware belasting, en wij kunnen ook niet meer met het openbaar vervoer thuis komen.
Mocht U een leuk reisje hebben met betere vertrek en aankomsttijden dan zouden wij hierover graag geïnformeerd worden. Het enige wat Dekker-bridge nu wil is annuleringskosten ten bedrage van € 213,50, zonder in te gaan op de vraag of deze omgezet kan worden naar een reis met meer acceptabele reistijden.

Overboeken naar een andere reis of ongedaan maken van annuleringskosten.

Wij vinden dat Dekker Bridge hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dekker Bridge?