Klacht Dekker Bridge: Dure bridge!

Monanne

We hebben een bridge cruisereis geboekt van 12 dagen naar de Oostzee, einddoel St. Petersburg. We betaalden ruim 1400 euro per persoon. Een week later zagen we dezelfde cruise voor 1000 euro staan zonder bridge. Pech dus. Op 26-8 vertrokken we vanuit Amsterdam met het cruiseschip Costa Romantica.
Maar de beloofde bridge werd gegeven in en kleine ruimte zonder ramen met een airco die nauwelijks functioneerde.We waren met 30 mensen. Na drie dagen besloot de groep zo niet verder te spelen. Gelukkig kregen we toen de fitnessruimte die ook klein, met fietsen maar met goede airco en ramen.
Ook de beloofde; er wordt rekening gehouden met de activiteiten op het schip, kwam niets van terecht. Zo konden we niet meedoen met het captainsdiner en bleef onze avondkleding in de kast. Ik had een lange jurk voor deze gelegenheid gekost.

Een prijs compensatie voor mij en de rest van de groep.
En ik heb al de advertentie voor dezelfde bridgecruise gezien voor 2015 bij Dekker, hij is alleen twee dagen langer en op een ander schip, met prijzen die helemaal de pan uit rijzen.
Er moet wel een prijs kwaliteists verhouding zijn tussen het extra gebodene of een reis zonder bridge.
Zij moeten ook voldoen aan het bieden van goede accommodatie zowel overdag als 's'avonds zodat ze kunnen voldoen aan hun belofte rekening te houden met de geboden programma's op het schip.

Wij vinden dat Dekker Bridge hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dekker Bridge?