Klacht dekoffieshop.nu: Het niet leveren van het bestelde en betaalde artikel

Klachtnummer
# 5348
Gebruiker
rogier ubels
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geachte Klachtenkompas,
Op 14 april heb ik een coffeeduck besteld bij de koffieshop en op 23 april krijg ik bevestiging dat deze is betaald ( zie onder ) . .Tot op heden niets ontvangen . Ik heb veel mailtjes gestuurd , een keer een antwoord met excuus ontvangen en verder geen teken van leven meer.
Hun website adres is als volgt :
http://www.dekoffieshop.nu/
Bedankt voor de moeite, R. Ubels



1.
Beste heer ubels,

Bevestiging
ordernummer 2012401850

1 x Coffeeduck 01
€ 9,95

subtotaal € 9,95
verzendkosten € 4,95
totaal € 14,90


2.
Beste heer ubels,
De betaling voor uw bestelling met ordernummer 2012401850 is in goede orde door ons ontvangen.

We zullen de bestelling, als alle artikelen op voorraad zijn, zo spoedig mogelijk naar u verzenden. Op het moment van verzending wordt u hierover bericht via e-mail.

Met vriendelijke groet,

Administratie
De KoffieShop


© 2012 De KoffieShop | typefouten en prijswijzigingen voorbehouden
powered by mijnwebwinkel.nl



Gewenste oplossing

Gewoon het leveren van het orodukt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat dekoffieshop.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over dekoffieshop.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen