Wij vinden dat dekoffieshop.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht dekoffieshop.nu: Koffieduck nr. 2 besteld tussen 5 en 11 juni. is nog steeds niet geleverd.
Details
Klacht
Koffieduck nr 2 besteld tussen 5 en 11 juni. Ordernummer 1339009029. Bevestiging van de bestelling en betaald op 11 juni.Er is vermeld dat de duck waarschijnlijk niet leverbaar is op dit moment, maar e.e.a. zou worden geregeld voor mij. Tot nu toe nog steeds geen koffieduck en geen folow-up van de bestelling. Wel betaald maar geen levering of excuus en een vooruitzich wanneer de duck dan wel zal worden geleverd. Ik wil een oplossing.
Gewenste oplossing
Ik wil zo spoedig mogelijk de koffieduck type 2 toegestuurd krijgen.Bij het uitblijven van het geleverde product wat reeds betaald is op 11 juni j.l. eis ik dat het betaalde bedrag van 10.95 en de verzendkosten zo spoedig mogelijk aan mij wordt gerestitueerd.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.