Klacht Dekra: Afhandeling schadeclaim duurt maanden

# 191091
Een zeer ontevreden heer

Op 25-06-2016 waren mijn vader en ik in Belgie onderweg naar Frankrijk. Op de Frans-Belgische grens werden wij - midden in een file! - van achteren gebotst door een niet oplettende Fransman. Het was al vrij duidelijke welke bestuurder de schuldige was. Mijn vader en ik hadden toen samen - in harmonie - met deze Fransman een aanrijdingsformulier ingevuld. Omdat de Fransman in Frankrijk verzekerd was, hadden we contact moeten opnemen met DEKRA Claims Services Netherlands B.V. omdat zij de belangen van de Franse verzekeringsmaatshappij in Nederland vertegenwoordigt. Na meerdere herinneringen verstuurd te hebben, kregen we -na 4 maanden! - een mailtje van DEKRA dat hun opdrachtsgeefster de bestanden niet kon ontvangen en dat ze de bestanden opnieuw zouden versturen. Terwijl ik meerdere herinneringen verstuurd heb! Nu zijn er al 4 maanden voorbij en heeft er dus nog niemand naar het formulier gekeken. Mijn vader rijdt dus nog steeds met de gevolgen van de schade rond!!!

Compensatie in de vorm een schadevergoeding (bovenop het schadebedrag) + een zeer snelle afhandeling van het aanrijdingsformulier.

Dekra is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Dekra?